čtvrtek 20. listopadu 2014

HOGWARTS TAG

Na tumblr jsem narazila na sérii padesáti otázek týkajících se Bradavic, tak jsem je probrala a teď na ně půjdu odpovědět. Pokud by se "tag" někomu líbil, určitě se nezapomeňte zapojit! :)

1. Do které koleje bys patřila?
Už od malička jsem si byla jistá, že by mě Moudrý klobouk zařadil do Zmijozelu. A potom na Pottermore se mi tahle domněnka potvrdila. Nemyslím si, že nutně všichni knihomolové musí být v Havraspáru a já se stejně víc hodím právě do Zmijozelu.

2. Kdyby ti Moudrý klobouk nabídl místo v jiné koleji, kterou jsi předtím nebrala v úvahu, řídila by ses jeho radou, nebo by sis vybrala kolej podle sebe?
Asi by záleželo na tom, co by mi nabídl. Kdyby to byl Havraspár, možná bych o tom uvažovala. Ovšem kdyby mi nabídl Mrzimor nebo Nebelvír, řekla bych ne, protože do těchto kolejí se vůbec nehodím.

3. Jaké zvíře by sis vzala do školy?
Vzala bych si svého kocoura Harryho Pottera. Kdybych neměla Harryho, asi bych si stejně pořídila kočku.

4. Jaké je jádro tvé hůlky?
Podle Pottermore je jádro mé hůlky z dračí blány.

5. Byla bys součástí Famfrpálového týmu?
Rozhodně ne. Na sporty já nejsem zrovna stavěná, navíc nemám ráda, když jsem středem pozornosti a/nebo se ode mě očekává něco velkého.

6. Pojedeš během prázdnin domů?
Přestože bych Bradavice naprosto zbožňovala, nedokážu si představit Vánoce bez mojí rodiny, takže domu bych určitě jela :)

7. Byla bys součástí nějaké organizace?
Spíš ne, ale kdyby byl členem můj nejlepší kamarád a se záměr organizace bych souhlasila, nechala bych se lehce přemluvit.

8. Myslíš, že bys měla kamarády i v jiných kolejích?
Jestli by to tam fungovalo jako ve skutečném životě, asi bych měla velký problém najít si kamarády mimo svou kolej.

9. Co si zabalíš do školy?
Mudlovské knihy! A možná počítač? Budu doufat, že v Bradavicích chytím wifi :D

10. Zvážila bys studium na jiné kouzelnické škole?
Ne! Bradavice 5ever!

11. Mohla bys být prefektem?
Asi mohla, ale nechtěla bych. Jsou to jen povinnosti navíc.

12. Měla bys z čistokrevné rodiny, nebo z mudlovské?
Ze smíšené, protože věřím, že moje máma to má v sobě.

13. Do jakých obchodů bys určitě zašla v Prasinkách?
Do všech, ale nejdřív bych zamířila do Medového ráje. Mňam.

14. Podporovala bys famfrpálový tým své koleje?

zdroj
15. Dostávala bys hodně dopisů z domova?
Asi spíš ne, u mě doma jsou všichni moc líní :) 

16. Jaká část hradu by byla tvá nejoblíbenější?
Kolejní místnost, pokoje, kde se spí, a Velký sál.

17. Byla bys fanouškem kouzelnické hudby?
Když se řekne kouzelnická hudba, vybaví se mi tahle písnička od zpěvačky, kterou má ráda Molly:
A neříkám, že je to špatné, ale asi bych to nedokázala poslouchat delší dobu. Jinou kouzelnickou hudbu neznám.

18. Prozkoumala bys celý hrad, i kdybys věděla, že se dostaneš do problémů?
Určitě prozkoumala, protože hrad toho nabízí velkou spoustu a já bych nechtěla o něco přijít.

19. Jak často bys chodila do knihovny?
Neustále!

20. Kdybys byla z čistokrevné rodiny, zajímala by tě mudlovská literatura?
Určitě! Celkově bych vůbec nezatracovala mudlovské vynálezy. A možná bych se nějaké pokusila dostat do hradu :)


21. Preferovala bys ohnivou whisky nebo máslový ležák?
Máslový ležák, na sto procent. Jednou jsem ho podle nějakého návodu na internetu zkoušela doma a vůbec to nebylo špatné.

22. Jaká čarodějnická sladkost by byla tvá nejoblíbenější?
Bertíkovy fazolky tisíckrát jinak <3

23. Sbírala bys karty z čokoládových žabek?
Asi ne přímo sbírala, ale schovávala bych si je :)

24. Jaký famfrpálový tým, kromě tvého kolejního, bys podporovala?
Tohle je pro mě jako fotbal, absolutně se v tom nevyznám :D

25. Jakou podobu by na sebe vzal tvůj bubák?
Mám takový pocit, že by to byla černo černá tma. Nebo taky klaun-zabiják. 

26. Viděla bys testrály?
Neviděla. A na jednu stranu mě to mrzí, ale když to vezmu z té druhé strany, tak jsem za to ráda.

27. Zvažovala bys kariéru profesora v Bradavicích po dokončení školy?
Možná by se mi taková myšlenka párkrát prohnala hlavou, ale rozhodně by to nebyl můj největší sen.

28. Jak by vypadal tvůj Patronus?
Byla by to pravděpodobně kočka, nebo Tina Belcher.

21 komentářů:

  1. Bradavická wifi :D :D :D
    Jasně, že ho sepíšu!!! :D Cokoli co se týka HP - Count me in! :D Boží, boží, boží :3 :3
    A díky, že jsi mě konečně seznámila s písničkou, co miluje Molly!!! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela by mě zajímalo, co by bylo za heslo :D
      Sepiš, já jsem taky neodolala, když jsem ty otázky viděla ♥

      Vymazat
    2. Nevím co by bylo původně, ale vsadím se, že Fred a George by to rychle změnili na něco ve stylu Filchstrkánoskamnemá :D :D

      Vymazat
    3. Hej tak to je skvělý! :D

      Vymazat
  2. Nad tou wifi umírám :-D :-D a kde jsi vzala recept na máslový ležák? :O :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělala jsem to podle tohohle obrázku, není to příliš těžké a nakonec to moc dobře chutnalo (a vonělo) :)

      http://thumbnails-visually.netdna-ssl.com/butterbeer-latte_50ef499d76ac1_w1500.jpg

      Vymazat
  3. Skvělý tag! Ale u mnoho otázek bych odpověděla úplně jinak :D Nejspíš by jsme v Bradavicích nebyly moc dobré kámošky :D

    OdpovědětVymazat
  4. aah, další sportovní antitalent :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, a po několika letech se za to konečně nestydím! :D

      Vymazat
  5. Úžasný tag. (Možná si ho někdy také udělám. O:)) A souhlasím, na havraspárském srazu jsme se shodli na tom, že Zmijozel je druhá nejchytřejší kolej. A zároveň, že velká část havraspárských je k tomu trochu zelená - u sebe to ani nepopírám. :D A pěkná odpovědi, ve většině se vidím. Ale s tou hudbou nesouhlasím, já zbožňuji "In Noctem" a "Do the Hippogriff". :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jinou hudbu neznám, ale jdu tu omrknout :)

      Vymazat
    2. Jo, Do the Hippogriff, to samozřejmě znám. Díky za připomenutí!!! :D
      Jinak já normálně poslouchám metal nebo dubstep, takže proto tvrdím, že bych to nevydržela poslouchat příliš dlouho :))

      Vymazat
    3. Je jasný, ža Mariella by se hodila do Zmijozelu! "Come to the dark side, we have cookies!" aneb ať žije www.hogwarts.cz! Zmijozel je nejlepší z nejlepších :P :D

      A jinak supr tag, taky se do toho jako správný bradavický student pustím!

      Vymazat
  6. Je úžasný, já se určitě zapojím. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ha, to je super tag! Už vím, jaký bude můj program na víkend :-D.
    S tím Zmiozelem jsi mě docela překvapila - Natálka jako zlý čaroděj? I když zas tak dlouho tě neznám, takže kdo ví :-D.
    Já jsem si jednou dělala nějaký test a vyšel mi Havraspár :-D a částečně Nebelvír. Ach jo, já chci do Bradavic!

    OdpovědětVymazat
  8. To je pěkné! Jestli to nevadí, taky jsem si ho vyplnila :) ...

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý tag, akorát v Bradavicích nefunguje žádná elektronika, takže s počítačem by ti to moc nevyšlo ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na váš komentář! :)